7 lutego 2017

Konferencje

Konferencja „Zarządzanie kryzysowe – komunikacja i kooperacja służb” w Warszawie

Celem wydarzenia jest poznanie potrzeb służ mundurowych i administracji publicznej oraz wskazanie możliwych kierunków zmian, umożliwiających rozwój i poprawę skuteczności działania organów w sytuacjach kryzysowych.

Konferencja_zarzadzanie_kryzysowe

 

Termin i miejsce: 28 lutego 2017 r, Warszawa

Tematyka konferencji:

  • Od edukacji do sprawnej organizacji - katastrofa i ograniczanie jej skutków.
  • Organizacja działań w sytuacjach kryzysowych.
  • Technologie i standardy teleinformatyczne wspomagające procesy decyzyjne w zarządzaniu kryzysowym.
  • Obieg informacji i komunikacja służb - systemy łączności, aplikacje
  • Narzędzia informatyczne i technologie wspomagające zarządzanie kryzysowe i organizację akcji
  • Zdobywanie, przetwarzanie, przechowywanie i dystrybucja informacji o zagrożeniu:
  1. technologia ICT w zarządzaniu kryzysowym - perspektywy i zagrożenia
  2. zarządzanie pracą sieci teleinformatycznej
  • Bezpieczeństwo danych w sytuacjach kryzysowych i cyberterroryzm.

Udział w konferencji jest bezpłatny dla :

  • Kadry zarządzającej: wszystkich poziomów administracji publicznej
  • Przedstawicieli centrów zarządzania kryzysowego szczebla gminnego, powiatowego i wojewódzkiego, specjalistów do zarządzania kryzysowego.
  • Funkcjonariuszy służb mundurowych: Policji i Żandarmerii, BOR, AW, ABW, Straży Granicznej, Służby Celnej, Wojska Polskiego, Straży Miejskiej /Gminnej, Państwowej Straży Pożarnej, Służby Więziennej, Straży Ochrony Kolei oraz osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo innych strategicznych dla państwa instytucji, przedsiębiorstw i budynków;
  • Koordynatorów zespołów ratownictwa medycznego, WOPR oraz podmiotów uprawnionych do wykonywania ratownictwa wodnego, Ratownicze Służby Morskie, TOPR, GOPR, służby ratownicze chemiczne, radiacyjne

Rejestracja

Przeczytaj również: