Sprzęt i Innowacje
Pleszewski szpital z systemem call center
Koniec z problemem dodzwonienia się do Pleszewskiego Centrum Medycznego. Placówka wdrożyła system telefonicznej rejestracji medycznej – call center GATEway . Pozwala on nie tylko na efektywne przyjmowanie zgłoszeń i rejestrację pacjentów, ale także wykonywanie połączeń indywidualnych czy masowych.
Jak informuje zarząd szpitala- call center jest dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.30 i w tym samym czasie rozmowy obsługują cztery osoby. Personel uczestniczył w szkoleniach nie tylko z zakresu obsługi systemu, ale również w zakresie komunikacji z pacjentem.
- W zależności od dnia tygodnia, dziennie obsługiwanych jest od 250 do 400 rozmów, a więc bardzo dużo. Docierały do nas od jakiegoś czasu sygnały, że jest problem z dodzwonieniem się do placówki, dlatego podjęliśmy decyzję o wdrożeniu nowego systemu. Teraz średni czas oczekiwania na połączenie wynosi poniżej 1 minuty, natomiast obserwujemy, że w godzinach rannych liczba dzwoniących jest dwukrotnie wyższa niż w południe i popołudniu, co może też wpływać na czas oczekiwania. – wyjaśnia Błażej Górczyński, prezes szpitala.
Aktualnie call center obsługuje prawie wszystkie poradnie specjalistyczne funkcjonujące w PCM, za wyjątkiem poradni zdrowia psychicznego, terapii uzależnień, logopedycznej, ginekologiczno-położniczej, RM, TK i pracowni endoskopowej. Ale i to się wkrótce zmieni. natomiast docelowo planowane jest
Wdrożenie systemu wymagało uruchomienie odrębnej, specjalnej linii telefonicznej, która pozwala na kolejkowanie rozmów
- Dzięki temu udało nam się wyeliminować wcześniejsze problemy z połączeniami telefonicznymi, np. brakiem informacji o zajętości linii, czy automatycznym rozłączaniem połączenia. Pacjent łączy się do systemu i otrzymuje informację o jego miejscu w kolejce oczekujących na połączenie oraz statusie połączenia. –dodaje Izabela Nowacka, dyrektor ds. administracyjnych w PCM.
Jak uzupełnia jeszcze prezes Błażej Górczyński - rozmowy są nagrywane, a system pozwala na łatwy dostęp do archiwizowanych nagrań. Dzięki temu szpital jest w stanie na bieżąco reagować na zgłaszane problemy i mieć kontrolę nad wydarzeniami.
Przeczytaj również:
-
Inwestycje
Najnowsze inwestycje na 5-lecie USK w Opolu
Najnowsze inwestycje na 5-lecie USK w Opolu
Zmodernizowana centralna rejestracja, punkt pobrań w laboratorium i rozbudowany system poczty pneumatycznej - to ostatnie inwestycje oddane w USK w Opolu. Mija...
Czytaj więcej -
Inwestycje
Grupa American Heart of Poland podpisała 10-letnią umowę w Mielcu
Grupa American Heart of Poland podpisała 10-letnią umowę w Mielcu
Porozumienie zawarte 30 czerwca ze Szpitalem Specjalistycznym w Mielcu jest efektem kilkumiesięcznych rozmów i negocjacji. Umowa zagwarantuje nie tylko...
Czytaj więcej -
Sprzęt i Innowacje
Sygnis wygrał przetarg w Bułgarii na kwotę ponad 400 tys. złotych
Sygnis wygrał przetarg w Bułgarii na kwotę ponad 400 tys. złotych
Notowana na NewConnect deeptechowa spółka prowadząca projekty R&D w zakresie technologii hardware’owych wygrała przetarg na dostawę mikroskopu...
Czytaj więcej