5 stycznia 2023

Konferencje

III Ogólnopolski Kongres ''Menedżer w Służbie Zdrowiu'' | ŁÓDŹ | 09.02.2023

Kongres jest corocznym wydarzeniem organizowanym przez Mazowieckie Centrum Biznesowe adresowanym do ścisłej kadry zarządzającej placówkami medycznymi. W ramach tego unikalnego wydarzenia zespół ekspertów współpracujący z organizatorem przygotował zestawienie aktualnie wzbudzających największe zainteresowanie zagadnień z obszaru zarządzania podmiotem leczniczym.

Wydarzenie jest przygotowane w formule jednodniowej, lecz dzięki zastosowaniu równoległych sal tematycznych proponowane spektrum tematyczne jest niesamowicie obszerne i porusza zagadnienia m. in. z zakresu prawa, marketingu, rozwoju osobistego, zarządzania czy finansowania. 

 

Rejestracja: Mazowieckie Centrum Biznesowe (mcbkonferencje.pl)

W programie m.in.:

  • Budowanie pozytywnego wizerunku i marki placówki medycznej.
  • Pozyskiwanie i obsługa komercyjnych pacjentów online.
  • Monitoring w placówce - czy, gdzie i jak dopuszczalny? 
  • „Trudny pacjent? Nie znam, nie widziałem.” 
  • Obsługa pacjentów bardziej wymagających.
  • Jak znaleźć dobrą rejestratorkę? Profesjonalna rekrutacja pracowników Działu Obsługi Pacjenta. 
  • Lepiej czy taniej? Czyli, jak budować wartość usług medycznych.
  • Kontrola Rzecznika Praw Pacjenta – przebieg i zakres.
  • Reklama wyrobów medycznych w świetle nowych przepisów. 
  • Zbiorowe naruszenie praw pacjenta - czy mnie to dotyczy?
  • Nowy projekt nowelizacji ustawy o refundacji. 
  • CIT Estoński – korzyści podatkowe dla placówek medycznych.  
  • Myszka Miki u lekarza, czyli prawo autorskie w placówce medycznej.
  • Elektroniczna Dokumentacja Medyczna – aktualne zmiany, dostęp, bezpieczeństwo, digitalizacja.
  • Przegląd aktualnych dotacji unijnych w perspektywie najbliższych lat.
  • Formy prowadzenia działalności leczniczej oraz sukcesja placówki medycznej. 
  • Organizacja czasu pracy. Gdy czas przecieka nam pomiędzy palcami… Jak zwiększyć efektywność szefa i zespołu aby skutecznie realizować cele firmowe oraz czerpać satysfakcję z pracy?
  • Motywacja i rozwój - etapy rozwoju pracowników, rola mentora.
  • Agile management - zwinne zarządzanie. W jakich organizacjach sprawdzi się najbardziej? 
  • Pacjent o szczególnych potrzebach. Na co należy zwrócić uwagę w celu budowania profesjonalnych relacji z pacjentem niepełnosprawnym 
  • Podejmowanie decyzji strategicznych w dzisiejszych realiach 

Przeczytaj również: