Inwestycje
Contact center w przemyskim szpitalu
W dniu 30.01.2019r. w Centrum Lecznictwa Ambulatoryjnego Wojewódzkiego Szpitala im. Św. Ojca Pio w Przemyślu przy ul. Sportowej 6 odbyło się uroczyste otwarcie centralnej telefonicznej rejestracji medycznej – CALL CENTER. Przeszłością stały się problemy z długim czasem oczekiwania na połączenie i kolejki w rejestracji bezpośredniej.
Szpital Wojewódzki w Przemyślu zainwestował ponad 200 tys. złotych w rozwiązanie contact center, którego celem jest usprawnienie rejestracji pacjentów w 23 poradniach należących do szpitala.
Uruchomienie systemu nastąpiło w maju 2018 roku i od tego czasu do stycznia 2019 odebrano kilkadziesiąt tysięcy połączeń, To kilkaset połączeń dziennie, a średni czas oczekiwania na odebrane połączenie to kilkadziesiąt sekund. Na dzień dzisiejszy, już prawie połowa pacjentów poradni szpitala rejestruje się przez Call Center, który stał się kolejnym krokiem na drodze do poprawy świadczonych przez szpital usług. Wdrożony nowy system dostępny jest dla pacjentów pod jednym numerem telefonu (16) 736 05 00. Daję to możliwość rejestracji do kilkudziesięciu poradni w dwóch lokalizacjach - przy ul. Monte Cassino oraz ul. Sportowej.
Inwestycja ta pozwoliła nie tylko na skrócenie czasu umówienia wizyty u specjalisty, ale także umożliwiła przyjmowanie telefoniczne zleceń na wypisywanie recept w POZ. Pełne archiwum komunikacji pozwala na indywidualne podejście do pacjenta oraz udzielenia mu wyczerpujących informacji na temat i sposobach przygotowania się do badań.
Po raz kolejny wychodzimy naprzeciw pacjentom i ich oczekiwaniom - dyrektor szpitala Piotr Ciompa. - Biorąc pod uwagę fakt, że wcześniej były poważne problemy z rejestracją, to właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie CALL CENTER. Należy podkreślić, że w naszym regionie niewiele szpitali posiada taki system. Czas wdrażania i funkcjonowania Centralnej Rejestracji Telefonicznej pokazał, że pacjenci w tym zakresie chętniej korzystają z usług rejestracji w naszym szpitalu.
W skrócie:
- W Centrum Lecznictwa Ambulatoryjnego Wojewódzkiego Szpitala im. Św. Ojca Pio w Przemyślu otwarto centralną telefoniczną rejestrację medyczną – CALL CENTER.
- Inwestycja ta nie tylko skróciła czas umówienia wizyty u specjalisty, ale także umożliwiła przyjmowanie telefoniczne zleceń na wypisywanie recept w POZ.
- Koszt inwestycji to ponad 200 tys. złotych.
Źródło: materiały prasowe Wojewódzkiego Szpitala im. św. Ojca Pio w Przemyślu.
Przeczytaj również:
-
KonferencjeUdział nowych technologii w medycynie w koszyku świadczeń - MEDmeetsTECH
Udział nowych technologii w medycynie w koszyku świadczeń - MEDmeetsTECH
Już 4 grudnia 2025 roku lekarze, naukowcy, biotechnolodzy, przedsiębiorcy specjalizujący się w branży medtech oraz wszystkie zainteresowane przyszłością...
Czytaj więcej -
KonferencjeWarsaw Medical Expo 2025 – przyszłość medycyny w zasięgu ręki
Warsaw Medical Expo 2025 – przyszłość medycyny w zasięgu ręki
W dniach 25–27 listopada 2025 w PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie odbędzie się trzecia edycja Warsaw Medical Expo – kolejna odsłona prestiżowego wydarzenia...
Czytaj więcej -
Inwestycje30 mln zł wsparcia z KPO dla Szpitali Pomorskich
30 mln zł wsparcia z KPO dla Szpitali Pomorskich
„Szpitale Pomorskie” otrzymają 30 mln zł na dofinansowania ze środków KPO na nowoczesną diagnostykę i leczenie chorób serca. Dzięki temu uda się...
Czytaj więcej