25 stycznia 2016

Konferencje

25 luty konferencja: "Zarządzanie kryzysowe - komunikacja i kooperacja służb"

Firma SuccessPoint zaprasza do udziału w XIII edycji konferencji: Zarządzanie kryzysowe - komunikacja i kooperacja służb - 25.02.2016 r. Warszawa

Sytuacje kryzysowe zazwyczaj pojawiają się niezależnie od działań człowieka, choć mogą także dziać się na skutek pewnych zaniechań. W momentach zagrożenia kluczową kwestią jest sprawne działanie służb oraz ich współpraca, a także wykorzystanie nowoczesnych, niezawodnych rozwiązań technologicznych, które w znacznym stopniu podnoszą skuteczność działań. Administracja samorządowa i publiczna oraz służby mundurowe muszą nieustannie udoskonalać systemy jakościowe rozpoznawania zagrożeń, czuwać nad dobrą organizacją personelu i korzystać z nowoczesnego sprzętu.

Podczas XIII edycji konferencji „Zarządzanie kryzysowe – komunikacja i kooperacja służb” poruszane będą tematy takie jak ograniczanie skutków katastrof, organizacja działań w sytuacjach kryzysowych oraz bezpieczeństwo danych. Omówione zostaną również najnowocześniejsze technologie, wspierające zarządzanie kryzysowe, umożliwiające sprawną komunikację i obieg informacji.

Głos zabiorą m.in.:

  • Piotr Bułło - Dyrektor Biura Handlu i Marketingu, DGT Sp. z o.o. - Systemy dyspozytorskie kluczowym elementem komunikacji i kooperacji
  • Jarosław Dąbrowski – Inspektor ds. Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Przeciwpożarowej w Starostwie Powiatowym w Ostrowcu Świętokrzyskim - Organizacja działań w sytuacjach kryzysowych
  • dr inż. Włodzimierz Jakub Rycerski, Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa i Ochrony im. Marszałka Józefa Piłsudskiego z siedzibą w Warszawie - Selektywny, skryty system powiadamiania i alarmowania ograniczający powstanie paniki w instytucjach publicznych
  • Marcin Fridrich  - Dowódca Kompanii Lotniskowych Służb Ratowniczo-Gaśniczych, członek Stowarzyszenia  Lotniskowych Służb Ratowniczo – Gaśniczych - Organizacja działań  ratowniczo-gaśniczych podczas zdarzeń z udziałem statków powietrznych

Konferencja skierowana jest do:

  • wszystkich poziomów administracji publicznej, przedstawicieli centrów zarządzania kryzysowego szczebla gminnego, powiatowego i wojewódzkiego, specjalistów do zarządzania kryzysowego;
  • funkcjonariuszy służb mundurowych: Policji i Żandarmerii, BOR, AW, ABW, Straży Granicznej, Służby Celnej, Wojska Polskiego, Straży Miejskiej / Gminnej, Państwowej Straży Pożarnej, Służby Więziennej, Straży Ochrony Kolei oraz osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo innych strategicznych dla państwa instytucji, przedsiębiorstw i budynków;
  • koordynatorów zespołów ratownictwa medycznego, WOPR oraz podmiotów uprawnionych do wykonywania ratownictwa wodnego, Ratownicze Służby Morskie, TOPR, GOPR;
  • służb ratowniczych chemiczne, radiacyjne.

Dla ww. osób udział w konferencji jest bezpłatny!

REJESTRACJA

Kontakt:

Karolina Seliga
Specjalista ds. promocji
tel. +48 720 911 823 
fax. +48 22 244 25 37
e-mail: karolina.seliga@successpoint.pl 

http://successpoint.pl/zarzadzanie-kryzysowe-2016 

 

Przeczytaj również: