19 kwietnia 2017

Konferencje

XVI edycji konferencji „Zarządzanie kryzysowe - komunikacja i kooperacja służb”

Już 9 maja, w Warszawie odbędzie się XVI edycja konferencji przeznacoznej dla przedstawicieli służ mundurowych i administracji publicznej. 

Celem wydarzenia jest poznanie potrzeb służ mundurowych i administracji publicznej  oraz wskazanie możliwych kierunków zmian, umożliwiających rozwój i poprawę skuteczności działania organów w sytuacjach kryzysowych.

To już XVI edycji ogólnopolskiej konferencji  

 

Tematyka konferencji:

  • Od edukacji do sprawnej organizacji - katastrofa i ograniczanie jej skutków.
  • Organizacja działań w sytuacjach kryzysowych.
  • Technologie i standardy teleinformatyczne wspomagające procesy decyzyjne w zarządzaniu kryzysowym.

1. Obieg informacji i komunikacja służb - systemy łączności, aplikacje

2. Narzędzia informatyczne i technologie wspomagające zarządzanie kryzysowe i organizację akcji

A. Zdobywanie, przetwarzanie, przechowywanie i dystrybucja informacji o zagrożeniu

   - technologia ICT w zarządzaniu kryzysowym - perspektywy i zagrożenia

   - zarządzanie pracą sieci teleinformatycznej

B. Bezpieczeństwo danych w sytuacjach kryzysowych i cyberterroryzm

 

Więcej informacji i rejestracja

Przeczytaj również: